200 kg

Dagen kunde börjat bättre.
Vaknade halv tre av att H (kompis till M) anlände från Sthlm. Kändes som en trötthetsbomb kom över mig. Låg och halvsov en timme och somnade sedan. Vaknade som vanlig halv 7 med den fetaste baksmällan (trots att jag inte druckit). Jag var sååå groggy så jag startade dagen med en Xtra stark latte.
Spenderade en kvart på att leta bilnyckel för att inte väcka M, men var tvungen ändå. Sorry!

Sen körde jag iväg. Kändes skumt att köra bilen men kunde inte komma på varför. M hade ju bytt till sommardäck, fälgarna är iofs mega-stora. Men det var inte det. Bilen var sååå lätt-körd. Men då slog det mig. Han hade ju plockat ut stereon á 200 kg inte konstigt att det kändes annorlunda. Hihi.. så efter mycket tänk kom jag på vad det var. Puh! (torkar svett ur pannan)

Ha en underbar dag (det har jag i mina valpdrömmartankar =)  )

Nu: Måndags-möta (springer)

Jenkan.se

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback