Ninjaåkning

Underbara helg! Känns som jag varit på språng hela helgen, på både gott och ont. I lördags flyttade jag. Så nu är vi äntligen officiellt sambos jag och M. Känns så himla märkligt. Känns som det varit vi hela livet!! Wei va vi e kära! Känns hur bra som helst. Nu väntar vi bara på vår lilla pälsbebis, så har vi startat vår stora familj to be =). Vi har även premiäråkt Ninjan (MC) för iår.. både i lördags och idag. såååå himla skoj. Sitter och fnissar bakom M. Men när vi åker fort känns det som om jag ska tappa huvudet.. tss.. men sååå roligt är det. Dock ser jag inte allför sexig ut, mega-höfter (pga av höftskydden) och superbreda axlar stora röda fläckar på kinderna från hjälmen som trycker.. haha.. och tovigt hår som bara attans när det råkar komma utanför jackan! Så nu blir det nog inpackning imon.. hinner inte idag. Hade förresten vad jag kallar sovmorgon imorse.. Somnade typ 1 och vaknade först 8. Sen halvsov jag till 9. WOW.. typ personligt rekord. Är helt enkelt en morgonmänniska. Men jag blev utan min cappuchino, mjölken va slut. Slog mig precis att vi inte lagat middag på hela helgen. Haha.. har sneekat oss in hos våra päron, skäms lite! Tror det blir mysmiddag imon =)

Helgen i korthet: Ny adress, sambo, tovigt hår, blixtvisit hos A, blixtvisit hos bror, några biltvättar, bortslarvade nycklar, sneeky middagar, x antal valpdrömmar, hittade nycklar, ännu mer bortslavade nyklar, 1 tappad tavla, två blodiga händer, en ljurig granne, en ilsken Jenka!

Jepp tuff helg, men mycket har hänt. Vill åka "ninja" snart igen!

Litet meddelande: Pleeeeease bli klar me volvon jävla verkstad, saknar ju den vackra skapelsen!!!

Godnatt //Jenkan.se


Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback