Nya utmaningar

Denna veckan är en utmaning. Nu har jag varit ledig sen 13.00 i tordags. Och jag är smärre slut i hela kroppen och knoppen. Har haft gäster hela helgen och jag har inte kunnat slappna av. Hade behövt en lugn helg inför kommande vecka. För nu är det dags att packa ihop igen. Dem som känner mig vet. Jag är en nomad. Flyttar var tionde sekund, men nu hoppas jag på att bli bofast.

Hur som helst så måste jag röja ur min underbara söta lilla lägenhet med mycket motigt i blicken. Kommer bli tungt eftersom jag jobbar hela veckan. På söndag flyttar ju min hyresgäst in.

Men självklart ska det bli underbart att bli sambo med min prins. Spännande, även fast vi praktiskt taget bor ihop redan. Tss..

Bra för mig är att varje gång jag flyttar kan jag rensa bort massa skit. Så jag kan köpa nytt =P.. men säg inte det med köpa nytt till M. tss..

Köpte förresten ett halsband och koppel. Spännande att se om det är feeent!!

Nä, trött och sliten som jag är måste jag säga Hej och Godnatt nu!! Glad påsk förresten!!

Jenkan.se

Kommentarer
Postat av:Lisa & töserá

Nomadjenkan!! Haha, den va bra! Jag är inte så mycket bättre jag. Men skönt att destinationen inte är hem-till-päronen nå mer :)
Tvättade Imsas tröja igår, tänkte den kunde gå på arv men hör o häpna, tösen kan fortfarande ha den!! Ha en fin måndag (ja ska besöka mq idag med mina underbara presentkort:) PUSS


Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback