Torget

Idag har jag INTE varit på blogg-humör.. har däremot läst en del andra bloggar. Är lite frånvarande då jag väntar på ett svar. Men aldrig får det. Känns som om jag går på nålar. Får väl hoppas att det blir bättre.

Behöver handla lite småsaker idag.. *ork* är faktiskt inte på shoppinghumör *weird*
Men ett lång vitt linne är ett måste faktiskt. Och så häl-tå-strumpor behövs med nu när vårskorna kommer fram.
Måste jaga på M så vi åker till "Torget", nej det är inget torg ute i buschen utan Frölunda Torg... tsss =)

Tro mig.. har missuppfattats många gånger!

Hoppas jag får träffa "Harley" i helgen (grannens Jack Russel valp)

Imon kommer stockholmarna med.. så då blir det full rulle. Å, H, A, A, och J kommer ;)

Jenkan.se

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback