Barista

Kan nästan kalla mig en riktig barista när ja står i köket mitt och slänger ihop en cappuchino! Ja menar.. alla kan inte vara lika proffsiga som ja!! Haha.. har det inte lika bra som L som trycker på en knapp på macken..men så e d..

Har haft storstädning här hemma, vattnat blommorna, dammsugit bakom soffan.. ja hehe.. allt det där. Min dammsugare är bra och röd. Cool e den och sladdlös. Passar min lilla lägenhet utmärkt.

Har även varit i staden med E idag. Hittade ingenting. däremot kekade vi "frukost" på jensens.. hehe.. ja vet 2 dagar irad, men ja va ju så positiv från igår och hade inte provat kycklingen än.

Men OJ va god den va! 49 spänn för en riktig lunch är ju som hittat! Kommer upprepas.

Senare kommer S hit och så ska vi laga pannkakisar och göra smycken =) va väldigt längesen!!!

Men nu.. sojabönor och cappuchino!


*
Jenkan *

Kommentarer
Postat av:Lisa & Chloe

oh vad kul att höra att du fick bättre intryck av jensen denna gången. kanske varannan-gång restaurang? Undra hur man gör för att hoppa över en gång emellanåt? Hmm den nöten får jag fundera på! Hihi min kaffemaskin hemma är ju ännnnu bättre än här *lyxar* Ha en go kväll!


Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback