Barn eller inte?

Ja vet.. jag är bara 20! men jag älskar barn, har alltid haft den inställningen att jag ska ha barn innan 25. Frågan är om jag orkar vänta så länge. Jag har redan hittat min livskamrat! Så varför inte? För att jag är för ung? Dem säger att jag skall ha en utbildning innan. Men jag vet ju inte vad jag vill läsa! Har provat massa men inget är JAG! Ska jag läsa något jag inte vill och när jag sedan är klar skaffa barn och glömma av allt? Har ändå ett fast jobb och ett hem. Men det är klart att något saknas. Kanske är det så att jag är för ung, men samtidigt kan det ändå inte bara vara det som avgör. Jag vet att innan jag fyller 25 kommer jag vara två-barnsmamma =) frågan är bara när man skall börja!

Jag skulle kunna förneka och förskjuta det hela med att skaffa en hundvalp eller en kattunge. Men trots allt är det inte det jag vill. Jobbigt att komma in i såna tankebanor, men det är trots allt något jag tänker på dagligen. Min största rädsla är nog att inte kunna få barn. Skulle inte klara det.

Än så länge finns det ingen knodd.. men vi ses i mina drömmar!

* Jenkan *

Kommentarer
Postat av:Marie

ja e tvärtom ja, vill inte ha barn för tidigt. vill nog va 30 kanske3 vid mitt första barn...om ja inte struntar i det o skaffar katt istället :P

Postat av:jenkan

Ja du, alla vill vi olika =) katter är myyysiga

2007-02-06 @ 10:40:08
Postat av:Anna

alla är olika, var dig själv och gör som du själv vill. finns inget värre än att ångra det man aldrig gjorde. du lever bara en gång så kör på det du vill

2007-02-06 @ 14:36:01
URL: http://anna851219.blogg.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback