Me <3 The body shop

Alltså..
Så här på alla
 dag måste jag förklara min kärlek till The Body Shop. Vore lite av en dröm att gå loss på deras lager.
Jag har testat nästan alla deras produkter. Moi=Proffs på dem.

Storfavorit är (vet nästan alla som känner mig) BodyButter och LipButter!
Super-kanon-bra!
Doftar underbart och fungerar verkligen!
Ett hett tips är att köpa deras tre-pack med 50ml i. Precis lagom size att ha i väskan!
Favoritsmaken just nu är nog Mango faktiskt. Varierar från dag till dag!

En produkt som jag bara måste tipsa om är LipScuff! Är som ett läppstift med vete i som exfolierar läpparna. Supergrymt och läpparna blir LEEEEENA!!

Nog med The Body Shop - tjöt för idag!!

Massa Kramar!!!

* Jenkan *


Kommentarer
Postat av:Malle

hoppas du haft en jättetrevlig alla hjärtans dag! =))

bra tips föresen =)

Postat av:Cissi

bra tips . Älskar verkligens deras body butter.

2007-02-14 @ 18:21:33
URL: http://ciiissii.blogg.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback