Oglammigt

Hihi.. måste berätta om mitt väldigt oglammiga liv! Idag var det en hårsmån på att jag fick bända loss en dragkrok på jobbet! Som tur va kom en kollega förbi och fick göra det =P, hade varit helt förskräckligt otur med mina faktiskt för tillfället riktigt jämna och fina naglar!

Har även suttit i telefon och skällt ut DHL*förlåt*, snart skall jag köra till banken och lämna super-viktiga-papper..

Eftersom jag känner mig smärtsamt oglammig blir det ansiktsmask ikväll och insmörjning av min underbar Mango-BodyButter ! Min Papaya har försvunnit Oh No! Dagens ilands-problem!!

* Jenkan *


Kommentarer
Postat av:Alexander

Själv har jag bara Vitamin E Body Butter just nu, illa illa. Fast den rosa burken gör ju den gay så det räcker för hela stan, men vem bryr sig..

2007-02-06 @ 21:50:41
Postat av:Jenkan

Alex: Du e rolig du din stolle.. då e d väl bara lipbutter kvar;)


Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback