Positiv

Imorse va en sån där härlig start på dagen.
Kände mig som en robot för på 45 min hade jag:
Gått upp. Duschat. Gjort en latte. Druckit en latte. Sminkat mig. Klätt på mig.
Därimellan även diskat.
Eftersom jag var klar i så god tid bestämde jag mig för att låta M sova lite till så jag gick till jobbet.
Tror faktiskt att jag är gjord för en morgonpromenad. Mina små söta humörhöjande endorfiner kommer fram och jag blir en trevlig prick. Det snöade ändå hela vägen så mina skor blev pisseblöta, nu får jag byta skor på kontoret=)

Sitter här som en glad liten törnrosa och är redo att anta dagens utmaningar med en positiv inställning. Idag är mitt mission att sprida mitt goda humör över kontoret.

Ha en underbar dag där ute i snöandet!!

Jenkan

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback