Surrialisktiskt!

Vet inte hur det stavas.. men surrialistiskt.. det kan man lungt säga om den här dagen!!!

Som man kan läsa i inlägget från imorse var det ingen bra start.. men nu när jag väl är på jobbet är det fina fisken!! Men då, från det blå, märker jag att kollegorna A och B är på lite knabbigt humör. Den ena av dem kan skylla på mini-Jetlag.. men den andra. ja, man måste bevisa att man har rätt!! haha...
Go woman.. Härligt med en kvinna som bestämmer ibland.. HAHA!!

I alla fall.. har förstått att mitt mission idag är att antingen vara ur vägen så mycket som möjligt så att jag inte själv hamnar i skottlossning! Eller så är mitt mission att göra dem på bra humör.. hmmm...

More later.. Love Torsdag!!!!


*
Jenkan *

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback