Tomma löften..

Nej jag är inte pigg.. nej jag är inte i form för att hålla igång hela dagen.
Varför lovar man sig själv massa saker jämt..
typ
+  Jag ska börja träna
+  Jag ska laga nyttig mat
+  Jag ska inte äta onyttigheter (en vecka innan fettisdagen)

Vad tänker man på? Jaja.. måste verkligen börja träna, laga nyttig mat och sluta äta onyttigheter.. men ORKA att hålla koll på sig själv.. känns inte som jag hinner allt det där. Men det måste gå! Så det så!

Det roliga är att jag aldrig nästan lovar någon annan något eftersom jag är rädd för att inte leva upp till löftet, utan säger att jag skall göra det bästa jag kan.
Men mig själv kan jag tydligen lova hej villt!! skämmes!!

Hihi.. Medans jag försöker få bukt med min egenlovningar så får du ha en underbar dag kära bloggläsare!!

*
Jenkan *

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback