Vad ska valpen heta?

Pratade med Lisa idag på morgonkvisten. Hon hade sett min blogg och ville veta om det var sant. Att vi skulle skaffa valp?! Jepp sa jag.. med ett strålande leende som hon tyvärr inte kunde se. 1000 frågor mötte mitt öra. Många tankar blandade sig nog i hennes huvud. Hennes eget valpintresse gjorde nog inte frågorna färre! Gullig som hon e så var hon uppmuntrande, hon är ändå en person som har väldigt mycket åsikter =) Hade hon tyckt att det var en dålig idé hade jag fått höra det. Hon tyckte med att en tik var det ända rätta! En dvärgpinscher tik, min och Mr M's alldeles egna..

Vår gemensamma fasa är ändå mina päron, vad ska dem säga? kommer jag bli arvslös igen? Många tankar och så lite svar. Men jag gör ändå trots allt det som jag känner är rätt för mig!

En stor fråga finns dock, som jag tror att det finns många svar på: Vad ska valpen heta?

Ha en underbar drömmande fredag!!

*
Jenkan *

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback