VALP!!

Nu har dem äntligen bestämt sig. Min Bror och hans L. Dem har bestämt vilken av de prickiga små liven som skall flytta med hem! så spännande. L är en otroligt bra hundmamma!

 Vill me ha valp!

Det är ju på G för mig å Mr M att skaffa valp. Men lite småsaker som måste lösas först (ganska stora saker) det är inte lätt och det är mycket ansvar. Är juh trots allt ett LIV! Många som inte tänker på, och jag vill verkligen kunna stå med rak rygg och säga att min famn är perfekt för en valp. Just nu, i min livssituation är den inte det. Min hund skall inte ha 1000 olika mattar och hussar som den släpas fram och tillbaka mellan. Den skall vara min och Mr M's och vara med oss så mycket det bara går!

Det är lite lustigt att jag känner så. För barnen sätter man juh på dagis. Det är en självklarighet nästan. Medans hunddagis oftast är en nödlösning!
Hmmm...

*
Jenkan *

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback