Yooooooggi

Wiiiiiie..  Nu har jag tagit min eftermiddags-yoggi! Mums..
Har faktiskt köpt en stor flaska nu! så jag kan ta i ett glas när det e dags! Tog precis slut tyvärr.. får köpa ny till imon!
Men smaken Passion&Mango (lätt & lättsockrad) är riktigt god och typ inga små fruktbitar i heller. Brukar vara masso och dem petar lilla jenkan alltid bort iaf =)

Har hört rykten här på jobbet.. Det handlar om att vi sålt ett stort projekt! och detta ska i vanliga fall firas med tårta! men nu tisslas det om att semlor kommer imon istället!!!!!!
Me not like tårta very mycke. Men semlor =P dem e goda (lever bara en gån) tråkig som ja e så tar jag dock bort lite av mandelmassan..

Uppfatta mig nu inte som kräsen! Men vissa saker kan jag klara mig utan! Men jag kan äta dem om jag måste, men jag har aldrig förstått anledningen till att äta saker som man inte tycker är gott. Finns juh faktiskt oftast alternativ. (annars får man juh äta!)

Nu ska ja lyssna på mer tissel och tassel!!
KRAAAAAAAAAAAAAAM

*
Jenkan *

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback