Hello Sunshine!

Nej. Inget solsken inget glatt leende. Nu får jag fan ta å sluta att vara som en annan deppmaskin. Förstår inte varför. Jo lite vet jag. Vet dock inte hur ja ska lösa det. Vet faktiskt inte.

Men nu jävlar. För varje gång jag skrattar eller ler idag ska ja betala 1 kr till en "hundpott" så det så. (vet att det låter som om jag blir av med pengar och jag igentligen inte borde se det som en "sporre" att bli av med pengar. Men ja vill att min hundpott ska växa!!=P)

Nu tar jag ett djupt andetag och bara rensar ut lite "bös" ur mig.

*
Jenkan *

Kommentarer
Postat av:Lisa

Vännen... inte kul att höra att du inte mår bra! Deppighet kan endast botas med tvångsmys med valp, det hoppas jag att du vet? Jag råkar ju ha en 10 veckors valp här hemma *suprise suprise*! Vad sa mäklaren? När får en nyfiken stackars isolerad student reda på något? Föresten du kommer inte känna igen vårat lilla monster när du kommer nästa gång, hon växer så det knakar. Nästan så att man ser henne bli större, och större och större... eller så är det bara pinkepölarna som blir större o större ;) Morr... oj oj klockan tickar bäst att börja skriva! Puss

2007-03-07 @ 09:55:19

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback