Jag är kär (men bedragen)

Jag är kär i detta linne från AE ett så kallat Superlong Boyfriend Tank sååå fina

Det här är inte heller så tokigt.. Me want.. och det här vanliga Boyfriend linnet får gärna komma hem till MOI!

Tyvärr måste jag meddela att jag har blivit bedragen av Nelly.se. Yepp, skickade ju en retur med mina linnen som skulle bytas och dem verkar inte ha kommit fram. Även fast jag skickade som jag läst på instruktionen. Så nu sitter jag här 240:- fattigare utan några linnen alls, då hade jag hellre haft 2 i fel storlek i min hand!! Svider lite må jag säga. Så det dröjer ett tag innan jag beställer på nätet igen. Jag som tyckte att det var såååå bra eftersom jag inte har tid att gå i affärer. FAN. Inte ens jag kan hålla upp en fasad. HAHA.. Jag som ändå blivit bränd så många gånger av mina internetaffärer. Och toppen av isberget är väl ComHem som skall ställa till det också. Tre modem?! Yeah sure! Noooog troligt!!

en bedrövad Jenkan.se


Kommentarer
Postat av:Lisa

Haha hej Jenkab!
Hade tankarna på farmor när jag skrev blogg igårkväll, haha! Go komplimang för mormor!
Have a lovely day! Puss

2007-03-30 @ 10:10:50
Postat av:petra

kära nån! du har lagom otur du!

Postat av:Alexanderkarolina

Cool site ... I like it :)

2009-10-15 @ 14:08:22
URL: http://alexanderkarolina.3steps.com

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback