Lycklig

Har varit mycket nere på sista tiden. Det har varit svårt att kunna se det ljusa i vardagen. Har aldrig riktigt trott att jag var en deppig person. Men däremot är jag känslig. Minsta lilla motgång och världen rasar samman. Som tur är har jag M som är min prins. Han står ut med mig (nätt och jämt). Och så har jag ju L som lyssnar (med halvt öra?;P) på mina deppiga tankar. Vi resonerar inte alltid samma, men vi förstår varandra. En viktigt egenskap tycker jag. Hon har ju även fått höra alla glada tankar med, så det kanske jämnar ut sig?!

Det jobbiga för mig är att jag inte riktigt kunde sätta fingret på vad som deppade mig. Och därför är jag orolig att det kommer tillbaka. Men men.. får ta den bollen då. Nu är det vår och mina ideer och tankar bara sprudlar.
Självklart har jag motgångar nu med... Oh ja, varje dag. Men med så många ljuspunkter som jag har just nu så kan man inte annat än att le!

Jag har ju: M, L, F, E, (några bokstäver till) I, C och självklart K. Mitt och M's egna K!! Blir snart tokig av längtan.

Har förståss kommit på en überbra shopping-idé. Eftersom jag älskar att shoppa kan jag redan nu börja shoppa till K. Så "slipper" jag göra det sen. Oh så bra!

*en lycklig" Jenkan.se

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback