Många dagars tankar

Nu har det gått några dagar sedan jag skrev i min blogg. av två anledningar. På jobbet är det fullt upp och internet både hos mig och M har varit nere.

Har haft en sjukt stessig vecka, mycke på jobbet, mycke hemma. Mycket i allmänhet.

Fick i fredags reda på att FlyMe har konkat. Vilket innebär att vår efterlängtade London-Resa blir inställd. Så himla tråkigt!!
Har hunnit med att hälsa på lilla Imsa =) så underbart söt. Blev dock biten i hakan.. hehe.. men man får la bara acceptera det!! Får vänja sig.

Jag å M har tagit några framtidsbeslut med. Känns bra att veta vad "planen" e =)
Var och kollade på MotorMässan inne i GBG idag. Många fina bilar, lite lite bööös bara men annars helt ok. HIttade några bilar som vi ska kolla närmare på. Blir nog ett köp snart =)
Vi var även och kollade i Allum - Partille. Kekade på Max (mumsit)

Är för tillfället en väldigt stressad jenka, med stress-symtom lite varstans. Men ja vet inte... kanske bara är sånna perioder ibland.. får ta mig igenom det.. ibland har man bara lite positivare syn på vardagen.. nu är inte en sån period, men ja försöker verkligen.. det är svårt när människor omkring en kräver att man gör vissa saker.. Jag tycker inte om krav. Vill göra saker för att jag vill. Men somligas liv är uppbyggda av att ge andra skuldkänslor och få andra att må dåligt och känna att man inte räcker till...

Förhoppningsvis är jag tillbaka i bloggen igen..

Mucho kramor ♥
Jenkan

Kommentarer
Postat av:Lisa & Chloe & Imsa

Vad tråkigt att er resa blir inställd :( Verkar motigt för er att få komma iväg! Ni får åka på chatter istället ;) (Eller lägga pengarna på något annat... fyrbent typ kanske ;) Vad är detta för framtidsbeslut ni kommit fram till? Å så spännande! Hörs snart! Kram

2007-03-03 @ 19:32:17

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback