Något är fel!

Vet inte vad det är. Bubblar konstigt inom mig. Är så känslig. Men jag vill ju bra göra något som jag brinner för. Varför. Känns lite som om ja e på väg in i en depp-period.
Men de e så mycket jag inte trivs med just nu. Och så mycket osäkerheter. Känns som jag fastnat någonstans och inte riktigt vet hur ja ska kunna följa min vilja. Jag vet vad ja vill, men alltid är det något som motar mig. Fan. Vill vara glad och sprudla med energi!! Vill kunna följa mina drömmar!
Min mojo är i princip borta. Fan. Pallar inte. Vill bara krypa ner under mitt täcke och känna säkerhet. Eller få en bamsekram av M. Fan.

Klarar inte av att inte ha en utstakad framtid. Leva i osäkerheten funkar inte. Fattar ingenting. Helvete.
Vet inte riktigt varför ja känner så här motigt. Men men..

*
Jenkan *


Kommentarer
Postat av:Lisa & Chloe på okq8

Igår trodde man att sommaren och ledighet var nära, idag känns avståndet milslångt. Jag kan verkligen förstå att du känner som du gör. Vore det inte för Imsa och Chloe så hade jag nog deppat ihop. Fast å andra sidan så lider jag av sömnbrist så jag är aningens labil! Men det blir bättre. Bra att du ser till att ta tag i saker så får man se var det leder! *kramar om*

2007-03-06 @ 17:27:38

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback