Pälsisbebis

Utan att tänka på det.. slängde jag på mig första bästa tröja imorse. Och nu av en händelse så luktade jag på min arm. Den luktar Imsa-bebis. Såååå mysigt. Alltså inte äckligt utan pälsbebis. Mums.. längtar tills det luktar överallt!! hihi..
Idag känner jag mig lite pigg faktiskt.. inte lika trött som Imsa nedan som får förgylla min blogg idag..
image29
Foto & Copyright - Chloeweb.se  - Lisa Persson

Med ett leende på mina läppar efter att ha sett bilden återgår jag till mitt jobb...

// jenkan.se

Kommentarer
Postat av:Lisa

Mmmm visst luktar hon mums! Man kan ju hoppas att hon "behåller lukten" hihi. Men snart får man ju valpluktpåfyllning om det skulle vara så att Imsas sinar. TUR är det!

2007-03-13 @ 16:38:04

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback