Redo eller inte?

När är man redo att flytta ihop? När är man redo att ta steget? Svårt att veta, vill ju inte ta "fel" beslut. Men det känns ju så rätt.. Hmmm..
Vi bor ju praktiskt taget redan tillsammans, antingen hos mig eller hos M varannan vecka typ, ca 1 km ifrån varandra. Vi handlar all mat tillsammans. Hmm.. bor ju nästan redan ihop. Men ja tycker så mycket om min lägenhet. Den e så liten å söööööt!!
Men ifall det blir en ihopflytt är det jag som får böja mig.

Måste bara få klart lite saker i min lägenhet så det blir "säljredo".. den är juh inte ens helt bo-redo än.
Men jag har i princip kvar:
+ Måla köksvägg cappuchino
+ Köpa Elementrörsskydd
+ Tavla på fondväggen måste upp
+ Lampa vid diskbänken (kabel in i microskåpet)
+ Fläkt (om ja nu ska ha det)
+ Städa källaren
+ Byta handfatet + kran ?? (orka)

Typ de ja har kvar. Ska försöka att få lilltummen ur. Men oj vilket engagemang som krävs för att städa källaren. När jag renoverade lägenheten slängdes allt bråte bara in... Stackars MEJJJJ!!!

Men målas hoppas ja sker i veckan. Har juh allt som behövs!!!

Jaja.. mej å mina I-landsproblem!!

*
Jenkan *

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback