Känslor

Mycket känslor och tankar bollas i mitt lilla huvud! Funderingar över framtiden och denna enorma längtan efter vår sessa. Det är bara lite framtidsplaner och mycket valptankar i min skalle just nu. Sanslöst hur man kan förändra sin vardag så mycket. På dagarna sitter jag och drömmer och på kvällarna letar vi tillbehör. Och självklart suger vi i oss så mycket info om hundar som möjligt!

Känns bra att vi kommit på ett namn iaf: Leia enkelt att säga och passande till vår prinsessa. Kan även kungöra att M är inte heeeelt negativ till en lillasyster åt Leia. Nu är det inget vi planerar inom en månad direkt =P och självklart skall det passa sessan med. Men som sagt.. inte helt omöjligt med en DP till. Jag vet ju redan att rasen är "the one" för oss. Har redan blivit intresserad av en linje.. Haha.. shit.. lite dumt tror jag!

jaja.. nu måste jag återgå till verklighetens stressiga dag (sjuuukt mycket att göra på jobbet!!)

Jenkus

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback