Vad önskar jag mig?

Japps.. nu har det börjat.. Denna jakt efter svar på vad jag önskar mig när jag fyller år! Hmm.. iår vet jag inte. Brukar skriva en lista och sätta upp för att jag ska komma ihåg när någon frågar. Men iår, nä, jag önskar mig typ inget. Är sååå nöjd som jag har det. Har världens underbaraste sambo och snart kommer vår Prinsessa hem. Bättre present kan man ju inte få! Behöver ju iofs typ jättemycke saker till henne. Så det är väl det. Men tror inte mammi och pappi är pigga på att köpa saker till henne :P

Självklart önskar jag mig saker jag aldrig kommer få som en bil, en större lägenhet och massa miljoner! Iår med på (it's not happening) - listan ser vi ett hunddagis, ett hundcafé går också bra! (sen är jag nöjd)

Det enda jag riktigt vill ha iår är att lilla Leia mår superbra! Och att jag får en födelsedag utan negativ energi!!

(Klart att några Puppia-selar, några halsband+koppel, tuffa matskålar och militär-puppia säng inte skulle sitta fel, men jag är inte den som är den!!)

Jenkan.se

Kommentarer
Postat av:Lisa o co

*hmm* din önskan är helt enkelt omöjlig att uppfylla. Ledsen honey, men en födelsedag utan neg energi är nog för mycket att be om *mohahaha* Sköönt att din mamms vet nu så vi slipper hymmla med eventuellt hundinspirerade paket! Haha! Skönt att läsa att Mahyar är underbar igen ;)Hörs snart! Puss

Postat av:Lisa

No worries! I wont tell!

2007-05-15 @ 07:05:09
Postat av:Ronja

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-08 @ 20:53:18
URL: http://smsalåna.nu

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback