Sticka?

Ibland undrar jag om andra människor tänker, alltså om dem funderar över sitt attitydval eller bara ordbajsar rakt ut? Personligen reflekterar jag ofta över saker jag sagt och ber om ursäkt eller försöker gottgöra om jag uppfattats fel.

Är det ett maktspel? Eller bara önskan att förnedra? Eller helt enkelt inte tillräckligt mycket självinsikt som gör att vissa människor inte tar hänsyn?

Måste man vara arg/irriterad/otrevlig för att få någon att göra något?

Suck, jag orkar ibland inte med. 2 sek från att bara sticka, skita i denna situationen. Men samtidigt så måste jag ta mig igenom, för jag tror att det skulle göra mig gott. Att lyckas! När jag är redo lämnar jag, men inte än.. jag har för mycket att lära just nu!

Kanske är det en bortförklaring? Fegt? Jaja.. time will tell!

Jenkus

Kommentarer
Postat av:Abdulvanja

NICE AND WONDERFUL SITE


Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg?:

E-mail:

URL:

Din tanke:

Trackback